2010年9月9日木曜日

Another Town / Regina Spektor

Another Town / Regina Spektor
http://www.youtube.com/watch?v=PhCNqH9ETP4

In another town
Don't let me forget
In another town
Mouth full of regrets
In another town
Please place final bets
In another town
But I know I know I know
In another town
My fingers so cold
In another town
My soul feels so old
In another town
I've sold all my gold
In another town
But I know I know I know
I love you...

別の町で
忘れさせないで
別の町で
お口は後悔でいっぱい
別の町で
「最後の賭けをして下さい」
別の町で
でもあたし知ってるの
別の町で
私の指はとても冷たくて
あたしは魂の老いを感じる
金塊を全部売り払って
でもあたし知ってるの
あなた が 好き あなた
が 好き あなた が
好き あなた が 好き

In another town
They've given me the key
In another town
I'm drinking for free
In another town
A girl just like me
In another town
But I know I know I know
In another town
The light fills my room
In another town
They're painting my moon
In another town
I won't see it soon
In another town
But I know I know I know
I love you...

別の町で
私は鍵をもらったの
別の町で
ただで飲み放題
別の町で
私みたいな女の子が
別の町で
でもあたし知ってるの
別の町で
あたしの部屋が光で満ちる
別の町で
彼らは私の月を塗ってるの
別の町で
でもあたしはそれをすぐには見たりしない
別の町で
でもあたし知ってるの
あなた が 好き あなた
が 好き あなた が
好き あなた が 好き

※「別の町で」を全部訳すとくどいんだけど、全く入れないとそれはそれで意味不明な部分も出てきてしまう気がする。

0 件のコメント:

注目の投稿

Si antes te hubiera conocido / Karol G

人気の投稿