2010年9月9日木曜日

Hotel Song / Regina Spektor

曲は好きなんだけど意味分かんねw

Hotel Song / Regina Spektor

http://www.youtube.com/watch?v=uG5N9OphQbc

Come in
Come in
Come into my world
I've got to show, show, show you
Come into my bed
I've got to know, know, know you

おいでおいで
あたしの世界へおいで
あたしが見せてあげる
あたしのベッドにおいで
あたしが分かってあげる

I have dreams of orca whales and owls
But I wake up in fear
You will never be my, you will never be my fool
Will never be my fool

あたしはシャチとふくろうの夢を見る
でも怖くて目を覚ます
あなたはあたしのいい人には絶対ならない

Floaters in my eyes
Wake up in the hotel room
Cigarettes and lies
I am a child, it's too soon

私の目の中の浮き輪
ホテルの部屋で目が覚めて
煙草とウソ
私は子供なの 早すぎるわ

I have dreams of orca whales and owls
But I wake up in fear
You will never be my, you will never be my fool
Will never be my fool

A little bag of cocaine
A little bag of cocaine
So who's the girl wearing my dress
I figured out her number
It's on a paper napkin
But I don't know her address
コカインの小袋
で、あたしのドレスを着たあの子は誰なの
彼女の番号は分かった
紙ナプキンに書いてあるから
でも住所がわからない

I wait downstairs
The porter smiles to me
A smile I've bought
With a couple of gold coins
A sign that I've been caught
あたしは下の階で待つ
ポーターがあたしに笑いかける
つまりコイン何枚かで買った笑顔だけど
あたしが捕まったしるし

I have dreams of orca whales and owls
But I wake up in fear
You will never be my, you will never be my dear
Will never be my dear, dear friend
あたしはシャチとふくろうの夢を見る
でも怖くて目を覚ます
あなたはあたしのいい人には絶対ならないわ、親愛なるお友達!

Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend
Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend
Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend
Ba-da-da-dum

A little bag of cocaine
A little bag of cocaine
So who's the girl wearing my dress
I figured out her number
It's on a paper napkin
But I don't know her address

Come into my world
I've got to show, show, show you
Come into my bed
I've got to know, know, know you

I have dreams of orca whales and owls
But I wake up in fear
You will never be my, you will never be my dear
Will never be my dear, dear friend

Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend
Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend
Ba-da-da-dum-um, dear, dear friend

0 件のコメント:

注目の投稿

Si antes te hubiera conocido / Karol G

人気の投稿